Üha enam ettevõtteid kasutab digitehnoloogiaid töö lihtsamaks muutmiseks - et oleks vähem käsitööd, et protsessid oleks automatiseeritud. Erandiks pole ka raamatupidamisega seotud ülesannete automatiseerimine. Töö kvaliteet paraneb, lisaks kaasneb sellega suur ajavõit.
Kõlab ehk esmapilgul pisut hirmutavalt, aga tegelikult on olemas lihtsad lahendused, mille kasutuselevõtt on jõukohane igale ettevõttele. Loe artiklist, kuidas digitaliseerimine sinu ettevõtet aitab ja tutvu nippidega, et üleminek automatiseeritud raamatupidamisele oleks lihtne ning sujuv.
Mis on raamatupidamisprotsesside digitaliseerimine?
Digitaalne raamatupidamine seisneb selles, et arvete loomine ja edastamine, vastuvõtt ja tasumine ning säilitamine toimub elektroonilisel kujul. Isegi arveid ja tšekke ei sisestata käsitsi, vaid digiteerimise funktsiooni abil. Iga digiteeritud dokument jõuab automatiseeritud raamatupidamises kohe õigesse kohta ja iga info õigesse lahtrisse. Ka ühendus raamatupidajaga on automaatne ja digitaalne. Lõpptulemus on see, et kõik teie dokumendid, maksed ja raamatupidamisprotsessid on täielikult digitaalsed. Kõik see lihtsustab tööd, vähendab vigade tekkimise tõenäosust ja säästab aega.
Alustamine on lihtne. Vaata kuidas!
Kas raamatupidamisprotsesside digitaliseerimine kõlab keeruliselt? Tegelikult pole muretsemiseks põhjust. Banqup on valmislahendus - sinu ettevõttel ei ole selle kasutusele võtuks vaja ei IT spetsialisti abi ega ka kõige vähimatki arendustööd, kõik vajalik on Banqupi arendustiimi poolt juba tehtud. Klõpsa lihtsalt kodulehe päises nupul "Proovi tasuta", registreeru ja saadki teenust kasutama hakata.
Sinu konto on kaitstud ja turvaline
Banqup on finantsteenus ja sinu andmete turvalisus ning info täpsus on meie jaoks väga oluline. Seetõttu on sinu ettevõttele turvalise konto loomine vajalik ka tasuta prooviaja kasutamiseks. Konto saad luua, kui klõpsad kodulehe menüüs nupul “Proovi tasuta”. Kuna tegu on üleeuroopalise teenusega, siis sind identifitseerides pakub Banqup tavapärasest enam võimalusi, ent olemas on ka kõik Eestis levinud variandid - Smart-ID, Mobiil-ID ja ID-kaart. Tänu ühendusele Äriregistriga leiab Banqup kiiresti sinuga seotud ettevõtted, tee nende seas valik ja Banqup täidab Äriregistrist saadud info põhjal kõik vajalikud väljad.
Vali endale sobiv pakett
Kui konto loodud, saad Banqupi keskkonnas valida sobiva paketi. Valikus on rikkalike võimalustega tasuta Proovipakett, mis kehtib üks kuu. Teised paketid on tähtajatud, nende seas ka väiksemate võimalustega Tasuta pakett. Paketti saad vajadusel iga kell ise vahetada. Isegi kui alguses tundub uus programm harjumatu, siis võta aega, saa võimalustega tuttavaks ja varsti tajud ka kasu.