Banqupi paketid on kohandatavad iga väikese ja keskmise suurusega ettevõtte vajadustele. Loo lihtsalt konto ja vali sobivate võimalustega pakett ning vajalik dokumentide arv. Soovi korral saad paketti hiljem lihtsalt ja mugavalt ise muuta.
Kui palju dokumente (arved, kviitungid jt arveldusega haakuvad dokumendid) sinu ettevõte aastas käsitleb?
Kuni 50 dokumenti
kuus
Kui dokumente on rohkem või vajad lisaks näiteks ühendust raamatupidamisrpgrammiga
kuus
**PEAGI TULEKUL**
Kui vajad Premium paketi võimalustele lisaks ka Banqupi makselahendusi
kuus
Ekstra raamatupidamisteenuse pakkujatele oleme koondanud info siinsamas kodulehel menüüpunkti "Raamatupidajad" alla. Leiad selle lehe päisest. Seal saad muuhulgas lugeda ka ekstra raamatupidamisfirmadele loodud Banqupi nutikast lisavõimalusest Console.
Pole probleemi! Unifiedpost Eestil on sobivaid arvelduslahendusi igale ettevõttele. Kirjuta meile meiliaadressile sales@banqup.ee paari sõnaga oma soovidest ja lisa oma kontaktid, võtame sinuga ühendust ja arutleme koos, milline lahendus sobiks.
Jaa, on. Väiksematele ettevõtetele on meil olemas Tasuta pakett, mille sisuga saad lähemalt tutvuda Hinnakirjas. Kõikidele ettevõtetele rakendub Banqupi registreerudes tasuta Proovipakett, mis võimaldab tutvust teha kõigi Banqupi võimalustega.
Banqup on loodud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes saavad Banqupis arveid luua ja saata, vastu võtta ja tasuda, tšekke digiteerida ning kõiki dokumente arhiveerida. Kirss tordil on, et tänu ühendusele raamatupidamisprogrammidega, saab dokumente jagada reaalajas ja digitaalselt ka raamatupidajaga. Samuti on võimalik anda raamatupidajale ka Banqupi kasutaja õigused.
Banqup on mõeldud ka raamatupidajatele, kes pakuvad raamatupidamisteenust - Banqupiga on raamatupidajal reaalajas ligipääs oma klientide arvetele ja teistele dokumentidele, lisaks võimaldab lisarakendus Console Banqupis hallata kõiki raamatupidamisfirma kliente.
See on lihtne! Klõpsa avalehel nupul “Proovi tasuta”, logi sisse kas Mobiil-ID, ID-kaardi või Smart-ID abil ja Banqup juhatab sind kenasti ise edasi. Täidad lihtsalt mõned andmed oma ettevõtte kohta ja saadki Banqupi kasutama hakata.
NB! Kuna Banqup on liidestatud Eesti Äriregistriga, on oluline, et Banqupi konto looks ettevõtte seaduslik esindaja (B-kaardil märgitud isik). Kui konto loodud, saab ta ise kasutajaks määrata, keda aga soovib.
Jah, muidugi. Klienditoe meiliaadress on teenindus@banqup.ee ja telefoninumber 6 519 519.
Hea teada! Veebilehelt help.banqup.com leiad erinevad eestikeelsed juhendid, vali lihtsalt alustuseks lehe päises eesti keel. Ka Banqupi arvelduskeskkonnas endas on olemas "Abi" nupp - märksõnaotsinguga leiad lahenduse igale oma küsimusele.
Ettevõte saab anda raamatupidajale ligipääsu dokumentidele mitmel erineval moel:
- Raamatupidamisprogramm (hetkel on Banqup liidestatud Meriti, SmartAccountsi, SimplBooksi, Standard Booksi ja Erply Booksiga)
- Banqupi dokumendikeskus Doc Center (arved koos manustega, tšekid, muud dokumendid, kommentaarid)
- Automaatselt meili teel
- Raamatupidaja saab lisada ettevõtte Banqupi konto kasutajaks
Soovitame raamatupidajaga kokku leppida, milline on teie koostööks parim võimalus. Seejärel saab ettevõte Banqupi seadetes raamatupidajale vajaliku ligipääsu anda.
Üldse mitte! Banqup on väga lihtne ja kasutajasõbralik arvelduskeskkond, kus kõik tehnilised arendused oleme juba ise ära teinud. Lihtsalt registreeru ja kasuta.
Hea teada! Veebilehelt help.banqup.com leiad erinevad eestikeelsed juhendid, vali lihtsalt alustuseks lehe päises eesti keel. Ka Banqupi arvelduskeskkonnas endas on olemas "Abi" nupp - märksõnaotsinguga leiad lahenduse igale oma küsimusele. Lisaks on meie klienditoe spetsialistid nõu ja jõuga sulle abiks, neile saad kirjutada: teenindus@banqup.ee