Tere tulemast Banqupi kodulehele! Meie ja kolmandad osapooled kasutame meie kodulehel küpsiseid. Kasutame neid, et analüüsida veebilehe kasutamist, muuta see lihtsamini kasutatavaks ja pakkuda turundutegevuste kaudu sulle infot, mis vastab just sinu vajadustele. Meie küpsiste kohta saad rohkem lugeda ja oma eelistusi muuta, kui klõpsad "Valin ise küpsised". Vajutades nupule "Nõustun kõigi küpsistega", nõustud kõigi küpsiste kasutamisega nii, nagu need on kirjeldatud meie küpsistepoliitikas.
Hinnakiri

Vali oma äri jaoks parim lahendus!

Banqupi kasutamiseks loo lihtsalt konto, misjärel avame sulle esimeseks kuuks tasuta proovipaketi. Seejärel saad ise valida just sinu ettevõttele sobiva paketi.  

OLULINE! Hindade vaatamiseks vali alustuseks dokumentide arv

Banqupi pakettides sõltub hind sellest, kui palju dokumente sinu ettevõte aastas käsitleb. Selleks, et saaksime näidata õige hinnaga just sinu ettevõttele sobivaid pakette, vali alustuseks orienteeruv dokumentide arv. Pakette, mida määratud dokumentide arvuga valida ei saa, kuvab hinnakiri heledamalt.

< 100
< 500
< 750
< 1000
< 1500
< 2000
< 3000
< 4000
< 5000

Igakuine arveldus

Igakuine arveldus

Aastane arveldus

Aastane arveldus

Säästad 20%, kui tasud terve aasta eest ette

Basic

Paketis sisaldub 100 dokumenti. Iga täiendav dokument 30 senti.

3
0
0
0
0
0
0
0
0

Kuus

Kuni 50 dokumenti aastas
Arhiveerime sinu dokumendid 12 kuuks
Tšekkide digiteerimine ja lihtne arveldus
Premium

Kui dokumente on rohkem või vajad lisaks näiteks ühendust raamatupidamisrpgrammiga

0
10
14
19
27,5
36
52
64
79

Kuus

Lihtne ja mugav digitaalne arveldus
Arhiveerime sinu dokumendid 10 aastaks
Uhendus raamatupidamisprogrammiga
Optimum

Kui vajad Premium paketi võimalustele lisaks ka Banqupi makselahendusi

0
27,5
37
44
60
76
107
134
163

Kuus

100% digitaalne arvehaldus koos nutikate makselahendustega
Ühendus kahe välise pangakontoga
Maksa mitu arvet ühekorraga
Üldfunktsioonid
Kasutajate arv paketis
Basic, Premium ja Optimum paketti saab lisada täiendavaid kasutajaid hinnaga 4 € kuus / kasutaja.
1
3
3
Mobiiliäpp
Dokumentide salvestusruum (Doc Center)
Dokumentide (lepingud, aastaaruanded jt) salvestamine ja jagamine raamatupidajaga
Lisatasu 3 € kuus
Klientide ja tarnijate andmebaas
Arhiiv
Periood, kui kaua teie faile Banqupi nutikas digiarhiivis säilitame
Seadusega ettenähtud periood
Seadusega ettenähtud periood
Seadusega ettenähtud periood
Arveldus
Arvete koostamine ja saatmine
Arve koostamine Banqupi keskkonnas või üleslaadimine/importimine (PDF, UBL, XML). UBL (Universal Business Language) on elektroonilise arvelduse standardvorming Euroopas.
Ostuarvete vastuvõtmine
Automaatne digiteerimine
Automaatne andmete digiteerimine tarkvara abil (OCR – Optical Character Recognition), ilma manuaalse valideerimiseta.
Digiteeritud andmete valideerimine
Valideerimise käigus parandatakse andmed ja lisatakse puuduv info.
Lisatasu 3 € kuus
Arvete edastamine Eesti e-arve operaatorite võrgustikku ja Peppolisse
Peppol: Euroopa e-arvete saatmise ja vastuvõtmise võrgustik.
Ühendus raamatupidamise tarkvaraga
Sinu ettevõtte raamatupidamisprogrammiga ühendamise võimalus
Lisatasu 3 € kuus
Makselahendused
Banqupi makselahendus koos maksekontoga
Unifiedpost Paymentsi poolt väljastatud IBAN
Lisatasu 17.50 € kuus, sisaldab kõiki makseteenuseid
-
1
Ühendus väliste pangakontodega
Vaata saldot, tehinguid ja tee makseid.
Lisatasu 17.50 € kuus, sisaldab kõiki makseteenuseid
-
2
Pangakonto väljavõtted
Lisatasu 17.50 € kuus, sisaldab kõiki makseteenuseid
-
Hulgimaksed
Märgi ära mitu arvet ja tasu need ühe maksekäsuga.
Lisatasu 17.50 € kuus, sisaldab kõiki makseteenuseid
-
Maksenupu lisamine arvetele
Maksmisel saab kasutada Eesti kohalikke maksevõimalusi.
Lisatasu 17.50 € kuus, sisaldab kõiki makseteenuseid
-
Täienda oma paketti lisavõimalustega
E-arve panka - 10 arvet kuus
Kuutasu 2,60 €. Iga täiendav arve 0,25 €. Arvele saab internetipangas lisada e-arve püsimaksekorralduse.
Lisatasu 2,60 € kuus. Iga täiendav arve 0,25 €.
Lisatasu 2,60 € kuus. Iga täiendav arve 0,25 €.
Lisatasu 2,60 € kuus. Iga täiendav arve 0,25 €.
*Hindadele lisandub käibemaks

Kui Sinu ettevõtte tegevusalaks on raamatupidamisteenused

Ekstra raamatupidamisteenuse pakkujatele oleme koondanud info siinsamas kodulehel menüüpunkti "Raamatupidajad" alla. Leiad selle lehe päisest. Seal saad muuhulgas lugeda ka ekstra raamatupidamisfirmadele loodud Banqupi nutikast lisavõimalusest Console.

Oled suuremast ettevõttest, kus käsitlete aastas rohkem kui 5000 dokumenti?

Pole probleemi! Unifiedpost Eestil on sobivaid arvelduslahendusi igale ettevõttele. Kirjuta meile meiliaadressile sales@banqup.ee paari sõnaga oma soovidest ja lisa oma kontaktid, võtame sinuga ühendust ja arutleme koos, milline lahendus sobiks.

KKK

Korduma kippuvad küsimused

Kas Banqupil on olemas ka tasuta proovimise võimalus?

Jaa, on. Kõikidele ettevõtetele rakendub Banqupi registreerudes tasuta Proovipakett, mis võimaldab tutvust teha kõigi Banqupi võimalustega, v.a. makseteenustega.

Kellele ja milleks on Banqup loodud?

Banqup on loodud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes saavad Banqupis arveid luua ja saata, vastu võtta ja tasuda (ka e-arveid), tšekke digiteerida ning kõiki dokumente arhiveerida. Kirss tordil on, et tänu ühendusele raamatupidamisprogrammidega, saab dokumente jagada reaalajas ja digitaalselt ka raamatupidajaga. Samuti on võimalik anda raamatupidajale ka Banqupi kasutaja õigused.

Banqup on mõeldud ka raamatupidajatele, kes pakuvad raamatupidamisteenust - Banqupiga on raamatupidajal reaalajas ligipääs oma klientide arvetele ja teistele dokumentidele, lisaks võimaldab lisarakendus Console Banqupis hallata kõiki raamatupidamisfirma kliente.

Kuidas saan kasutajaks registreeruda?

See on lihtne! Klõpsa avalehel nupul “Proovi tasuta”, logi sisse kas Mobiil-ID, ID-kaardi või Smart-ID abil ja Banqup juhatab sind kenasti ise edasi. Täidad lihtsalt mõned andmed oma ettevõtte kohta ja saadki Banqupi kasutama hakata.

NB! Kuna Banqup on liidestatud Eesti Äriregistriga, on oluline, et Banqupi konto looks ettevõtte seaduslik esindaja (B-kaardil märgitud isik). Kui konto loodud, saab ta ise kasutajaks määrata, keda aga soovib.

Kas klienditoe abi saan kasutada mis iganes paketi puhul?

Jah, muidugi. Klienditoe meiliaadress on teenindus@banqup.ee ja telefoninumber 6 519 519.

Hea teada! Veebilehelt help.banqup.com leiad erinevad eestikeelsed juhendid, vali lihtsalt alustuseks lehe päises eesti keel. Ka Banqupi arvelduskeskkonnas endas on olemas "Abi" nupp - märksõnaotsinguga leiad lahenduse igale oma küsimusele.

Kuidas saab ettevõte jagada oma dokumente raamatupidajaga?

Ettevõte saab anda raamatupidajale ligipääsu dokumentidele mitmel erineval moel:

  • Raamatupidamisprogramm (hetkel on Banqup liidestatud Meriti, SmartAccountsi, SimplBooksi, Standard Booksi ja Erply Booksiga)
  • Banqupi dokumendikeskus Doc Center (arved koos manustega, tšekid, muud dokumendid, kommentaarid)
  • Automaatselt meili teel
  • Raamatupidaja saab lisada ettevõtte Banqupi konto kasutajaks

Soovitame raamatupidajaga kokku leppida, milline on teie koostööks parim võimalus. Seejärel saab ettevõte Banqupi seadetes raamatupidajale vajaliku ligipääsu anda.

Kas vajan Banqupi kasutamiseks teadmisi erinevatest tarkvaradest või IT spetsialisti abi?

Üldse mitte! Banqup on väga lihtne ja kasutajasõbralik arvelduskeskkond, kus kõik tehnilised arendused oleme juba ise ära teinud. Lihtsalt registreeru ja kasuta.

Hea teada! Veebilehelt help.banqup.com  leiad erinevad eestikeelsed juhendid, vali lihtsalt alustuseks lehe päises eesti keel. Ka Banqupi arvelduskeskkonnas endas on olemas "Abi" nupp - märksõnaotsinguga leiad lahenduse igale oma küsimusele. Lisaks on meie klienditoe spetsialistid nõu ja jõuga sulle abiks, neile saad kirjutada: teenindus@banqup.ee