Tere tulemast Banqupi kodulehele! Meie ja kolmandad osapooled kasutame meie kodulehel küpsiseid. Kasutame neid, et analüüsida veebilehe kasutamist, muuta see lihtsamini kasutatavaks ja pakkuda turundutegevuste kaudu sulle infot, mis vastab just sinu vajadustele. Meie küpsiste kohta saad rohkem lugeda ja oma eelistusi muuta, kui klõpsad "Valin ise küpsised". Vajutades nupule "Nõustun kõigi küpsistega", nõustud kõigi küpsiste kasutamisega nii, nagu need on kirjeldatud meie küpsistepoliitikas.
KKK

Korduma kippuvad küsimused

Koondasime siia küsimused-vastused, mida meilt enim uuritakse.
Kui sa oma küsimusele siit vastust ei leia, võta meiega kindlasti ühendust meiliaadressil teenindus@banqup.ee.

Banqup

Kellele ja milleks on Banqup loodud?

Banqup on loodud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes saavad Banqupis arveid luua ja saata, vastu võtta ja tasuda (ka e-arveid), tšekke digiteerida ning kõiki dokumente arhiveerida. Kirss tordil on, et tänu ühendusele raamatupidamisprogrammidega, saab dokumente jagada reaalajas ja digitaalselt ka raamatupidajaga. Samuti on võimalik anda raamatupidajale ka Banqupi kasutaja õigused.

Banqup on mõeldud ka raamatupidajatele, kes pakuvad raamatupidamisteenust - Banqupiga on raamatupidajal reaalajas ligipääs oma klientide arvetele ja teistele dokumentidele, lisaks võimaldab lisarakendus Console Banqupis hallata kõiki raamatupidamisfirma kliente.

Kas Banqupi võib kasutada ka ainult e-arvete saatmiseks?

Ikka võib! Ehkki Banqup pakub sulle palju erinevaid võimalusi, saad ise valida, milliseid neist kasutad. E-arvete saatmine on Banqupis väga lihtne ja sellele ei kulu minutitki, nii et proovi kindlasti järele. Alustuseks registreeru Banqupi kasutajaks. Hea teada! Esimene kuu on Banqup sinu ettevõttele tasuta. Lisaks on olemas ka tasuta pakett.

Kuidas saab ettevõte jagada oma dokumente raamatupidajaga?

Ettevõte saab anda raamatupidajale ligipääsu dokumentidele mitmel erineval moel:

  • Raamatupidamisprogramm (hetkel on Banqup liidestatud Meriti, SmartAccountsi, SimplBooksi, Standard Booksi ja Erply Booksiga)
  • Banqupi dokumendikeskus Doc Center (arved koos manustega, tšekid, muud dokumendid, kommentaarid)
  • Automaatselt meili teel
  • Raamatupidaja saab lisada ettevõtte Banqupi konto kasutajaks

Soovitame raamatupidajaga kokku leppida, milline on teie koostööks parim võimalus. Seejärel saab ettevõte Banqupi seadetes raamatupidajale vajaliku ligipääsu anda.

Hinnakiri

Kas Banqupil on olemas ka tasuta versioon?

Jaa, on. Väiksematele ettevõtetele on meil olemas Tasuta pakett, mille sisuga saad lähemalt tutvuda Hinnakirjas. Kõikidele ettevõtetele rakendub Banqupi registreerudes tasuta Proovipakett, mis võimaldab tutvust teha kõigi Banqupi võimalustega.

Juhised

Kas vajan Banqupi kasutamiseks teadmisi erinevatest tarkvaradest või IT spetsialisti abi?

Üldse mitte! Banqup on väga lihtne ja kasutajasõbralik arvelduskeskkond, kus kõik tehnilised arendused oleme juba ise ära teinud. Lihtsalt registreeru ja kasuta.

Hea teada! Veebilehelt help.banqup.com  leiad erinevad eestikeelsed juhendid, vali lihtsalt alustuseks lehe päises eesti keel. Ka Banqupi arvelduskeskkonnas endas on olemas "Abi" nupp - märksõnaotsinguga leiad lahenduse igale oma küsimusele. Lisaks on meie klienditoe spetsialistid nõu ja jõuga sulle abiks, neile saad kirjutada: teenindus@banqup.ee

Kas klienditoe abi saan kasutada mis iganes paketi puhul?

Jah, muidugi. Klienditoe meiliaadress on teenindus@banqup.ee ja telefoninumber 6 519 519.

Hea teada! Veebilehelt help.banqup.com leiad erinevad eestikeelsed juhendid, vali lihtsalt alustuseks lehe päises eesti keel. Ka Banqupi arvelduskeskkonnas endas on olemas "Abi" nupp - märksõnaotsinguga leiad lahenduse igale oma küsimusele.

Kuidas saan kasutajaks registreeruda?

See on lihtne! Klõpsa avalehel nupul “Proovi tasuta”, logi sisse kas Mobiil-ID, ID-kaardi või Smart-ID abil ja Banqup juhatab sind kenasti ise edasi. Täidad lihtsalt mõned andmed oma ettevõtte kohta ja saadki Banqupi kasutama hakata.

NB! Kuna Banqup on liidestatud Eesti Äriregistriga, on oluline, et Banqupi konto looks ettevõtte seaduslik esindaja (B-kaardil märgitud isik). Kui konto loodud, saab ta ise kasutajaks määrata, keda aga soovib.

Kuidas saan Banqupi ühendada oma raamatupidamisprogrammiga?

Ühenduse Banqupi ja raamatupidamisprogrammi vahel saad aktiveerida, kui sinu klient on andnud sulle oma Banqupi kontol kõik õigused. Kui ei ole, soovita oma kliendil endal see ühendus aktiveerida.

Hetkel on Banqup liidestatud Meriti, SmartAccountsi, SimplBooksi, Standard Booksi ja ERPLY Booksiga. Ühenduse loomiseks:

  1. Tuleb täita Banqupi seadetes mõned väljad ning teatada meile unikaalne kood, mille saad oma raamatupidamisprogrammist. Seejärel paneme ühe tööpäeva jooksul omalt poolt ühenduse käima. Tasuta. Ja mingeid IT teadmisi ei ole selleks vaja. Samm-sammult juhised vastavalt raamatupidamisprogrammile leiad siit:
  1. Ühendus raamatupidamisprogrammiga on Premium paketi funktsionaalsus. Premium paketi aktiveerimiseks vali lihtsalt Banqupi keskkonnas menüüpunkti “Paketid” all Premium pakett.
Hoolitseme sinu eest

Tekkis lisaküsimusi?

Veebilehele help.banqup.com oleme koondanud hulganisti eestikeelseid kasutusjuhendeid, ent oleme rõõmuga valmis sind aitama ka telefonitsi või meili teel.

Loo konto ja tee Banqupiga tutvust! Tasuta!

Proovipaketiga on kõik Banqupi funktsionaalsused sinu firmale terve kuu täiesti tasuta!

Registreeru