E-arvete saatmise on suur osa ettevõtetest juba enda jaoks avastanud, riigiasutustele ju enam näiteks ei saagi muud moodi arveid saata, aga Banqupis saad e-arveid lisaks ka vastu võtta. Ehkki digiteerimise funktsioon võimaldab ka paber- ja PDF-arved automaatselt töödeldavaks teha, siis e-arvena vastuvõtul on arve koheselt masintöödeldav ja inimlikku sekkumist pole üldse vaja.
Miks e-arveid vastu võtta?
Ostuarvete saamine e-arvetena on mugavam ja kiirem kui paber- ja PDF-arvete vastuvõtmine. Pääsed tüütust arvete sisestamisest – need saabuvad Banqupi automaatselt – tänu millele pole ka vigade tekkimise riski. Lisaks on e-arve turvaline, ühelt poolt tänu sellele, et ühendused on krüpteeritud, teisalt on e-arve alati „päris“ ehk puudub oht, et e-arvena pääseb sinuni mõni pahatahtlik libaarve. Ka ei kao e-arved ära – ei satu valesse kataloogi meilboksis ja keegi ei kustuta neid kogemata.
Kuidas saad hakata e-arveid vastu võtma?
Kui e-arveid saad saata kohe pärast Banqupi kasutajaks registreerumist, siis e-arvete vastuvõtt vajab eraldi aktiveerimist. Selleks:
1. Anna meile meiliaadressil teenindus@banqup.ee märku, et soovid e-arveid ka vastu võtta, misjärel avame sinu ettevõttele e-ostuarvete vastuvõtu Eesti e-arvete võrgustikust.
2. Seejärel pole sul vaja teha muud, kui Äriregistris e-arvete vastuvõtu kanne kinnitada.
Kuidas Äriregistris kanne kinnitada?
Kui oleme ostuarvete vastuvõtu Eesti e-arvete võrgustikust sisse lülitanud, saadab Äriregister sulle teavituse. Nüüd on aeg kanne Äriregistris kinnitada, tee seda kindlasti 7 päeva jooksul.
Äriregistri teavitus saabub meiliaadressile, mis on Äriregistris määratud sinu ettevõtte kontaktaadressiks.
● Teavituskiri „Masintöödeldavate algdokumentide vastuvõtjate registri teavitus“ saabub sulle meiliaadressilt info@rik.ee
● Logi e-äriregistris sisse ja vajuta avalehel nupule „Minu ettevõtmised“ > klõpsa oma ettevõtte nimele > avaneva lehe osas "E-arve vastuvõtmise teenuse pakkujad" vali “Fitek, Unifiedpost AS" ja vajuta lingile "Kinnita teenusepakkuja".
Ja ongi tehtud! :)