Kui kaua võtab Sinul arve koostamine aega? Banqupis saad arve koostada vähem kui minutiga. Kogu ilu võti on lihtsalt ettevalmistuses – et sa ei peaks iga kord arvet koostades kogu infot manuaalselt sisestama, võta lihtsalt pisut aega ja tee ühekordselt ära mõned kasulikud sammud ning Banqupist saab sinu usin ja kiire abiline.
1) Täida oma ettevõtte andmed
Peamised ettevõtte andmed jõuavad Banqupi tänu liidestusele Äriregistriga, ent osa infot on vaja siiski ise lisada, näiteks ettevõtte kontaktid, veebiaadress, kontonumbrid. Soovitame lisada ka logo, et arved oleks just Sinu ettevõtte nägu. Ettevõtte andmeid saad muuta Seaded > Ettevõtte andmed.
2) Seadista oma arve eelistused
Sa pääsed arve loomisel tervest reast manuaalsest info sisestamisest, kui sisestad Seaded > Müügiarved > Koosta arveid Banqupis vaates:
- Kommentaar, mis on nähtav kohe arve sisu kohal - sinna saad lisada näiteks eripakkumisi või muud olulist infot
- Automaatne nummerdamine – määra arvete nummerdamise loogika ja Banqup lisab arvetele arvenumbri ise
- Lisateave arve jaluses – siin saad märkida, millist infot ettevõtte andmetest näidatakse arvel, nt kontaktandmed, avamisajad jne.
- Kontonumbrid, mida soovid arvel näidata
- Maksetähtaeg
Hea teada! Kõiki neid andmeid saad vajadusel arvet tehes muuta, automaatika jääb teiste arvete jaoks siiski alles.
Lisaks saad valida, kumba arve kujundust soovid kasutada, selleks mine: Seaded > Arve kujundus.
3) Lisa tooted-teenused kataloogi
Et saaksid tooted arvele lisada ühe nupuvajutusega, mitte ei peaks neid iga kord manuaalselt sisestama, soovitame Banqupi luua oma ettevõtte tootekataloog. Tootekataloogi saad Banqupi importida, näiteks Exceli failina või ise Banqupis luua. Tootekataloogi saad luua või importida: Seaded > Müügiarved > klõpsates avaneva vaate päises tekstil „Tootekataloog“.
4) Impordi oma klientide andmed
Ehkki liidestus Äriregistriga teeb kliendi andmete lisamise arvele väga lihtsaks, soovitame Banqupi luua või üles laadida ka kliendibaasi. Eriti kui sinu ettevõttel on püsikliente või on arvetele vaja lisada näiteks kontaktisiku andmed. Nii ei pea ka kliendi infot iga kord uuesti sisestama ja hoiad märkimisväärselt aega kokku. Kliendibaasi saad luua menüüpunkti „Kliendid ja tarnijad“ all.
Aega läks, aga eks see oli ka seda väärt! Nüüd on kõik eeldused loodud, et edaspidi ei kuluks arve loomiseks minutitki 😊
Kui nüüd järgmist arvet lood, märkad, et suur osa väljadest on juba automaatselt täidetud, arve saaja ja toodete-teenuste lisamine käib paari hiireklikiga, vaja veel kauba kogused lisada ja tehtud see arve ongi. Saada!
Klõpsa SIIN ja loe detailseid juhiseid, kuidas koostada ja saata arveid. Või vaata siinsamas webinari, sh lühikest samm-sammult demo: